Hekimlerimizin Dikkatine
03 Şubat 2020

Hekimlerimizin Dikkatine

Güncelleme Tarihi: 01/02/2019

E- İmza Nasıl Güncellenir?


Bu sayfada e-imza yenileme ve ilk temin durumlarında yapılması gereken işlem açıklamaları anlatılacaktır. Mevcut e-imzanızın kaybolması durumunda ise vakit kaybetmeden TUBİTAK Kamu-SM'ye ait olan 4445576 Nolu telefon aranarak bildirim sağlanmalıdır.

Süresi biten veya yenileme yapmak için
 tıklayınız. 
(
Form ıslak imza ile imzalanırsa; ıslak imzalı formun bir nüshası üst yazı ile İl Sağlık Müdürlüğüne gönderilmelidir. Form e-imza ile imzalanırsa İl Sağlık Müdürlüğü Bilgi sistemleri Birimine bilgi verilmelidir.)


1. Öncelikle TUBİTAK Kamu Serifikasyon Merkezine ait olan bilgi@kamusm.gov.tr  mail adresinden @saglik.gov.tr uzantılı resmi ve şahsi mail adresiniz ile Başvuru Formu Erişim Parolası talep edilmelidir.
2. Bu linke tıklayarak temin ettiğiniz başvuru formu erişim parolası ve kimlik numaranız ile birlikte sisteme giriş yapıp işlem aşmalarını tamamlayınız.
3. Başvuru işlemi bittikten sonra oluşan formu yazdırınız ve kaşe kullanmadan imza kısmını imzalayınız. 
4. Eğer Aile hekimi iseniz bu linkte satın almak istediğiniz  hizmetlerin toplam ücretini Türkiye Halk Bankası TR89 0001 2009 3260 0005 0003 29 IBAN numarasına ve alacaklı kısmına Diyarbakır İl Sağlık Müdürlüğü yazarak ödeyiniz. İşlem açıklamasına satın aldığınız hizmete ve/veya ürüne göre "Kamu SM NES ücreti" ve eğer talep ettiyseniz "kart okuyucu ücreti" yazınız.
5. İmzaladığınız başvuru formunu, dekont ile birlikte Müdürlüğümüz Bilgi İşlem Birimine getiriniz.
6. Başvuru formunuz tarafımızdan TUBİTAK Kamu Serifikasyon Merkezine gönderilir. e-imzanız üretildiğinde tarafınıza kurye aracılığı ile gönderilir. 4445576Nolu numaradan başvuru durumunuzu sorgulayabilirsiniz.
7. Bilgisayarınıza e-imza sürücülerini kurmak için bu linke tıklayınız.
8. Bilgisayarınıza güncel java sürümünü kurmak için bu linke tıklayınız.
9. E-imza şifrenizi öğrenme, bloke çözme, şifre oluşturma işlemleri için bu linke tıklayınız.

10.Kayıp ve çalıntı durumunda:

Kurumunuz tarafından kayıp veya çalıntı formu doldurulup üst yazıyla müdürlüğümüze gönderilmesi gerekir. Kayıp ve çalıntı formu için(Nitelikli_Elektronik_Sertifika_Başvuru.xlsx) tıklayınız

Müdürlüğümüze form gönderildikten sonra e-mail adresinize gelen linkten Kamu SM sertifikasyon merkezine giriş yapılıp ilgili kişiye ait bilgiler doldurulur, üst yazı ile müdürlüğümüze gönderilir.( Aile Hekimleri ve Hastane Hekimleri Vakıf Bankası Kamu SM e-imza ücretini yatırıp dekontu yazı ekine ekler)
11. Süresi biten, yeni başvuru veya yenileme yapmak için tıklayınız.

 

Tel:0 482 213 25 92  

(Aile Hekimleri Halk Bankasına Kamu SM e-imza yenileme ücretini yatırıp dekontu ıslak imzalı yazı ekine ekler. Form e-imza ile imzalamışsa dekontu Müdürlüğümüz Bilgiişlem birimine mail göndermesi veya fiziki olarak getirmesi gerekmektedir.)